IBCC 2020

Sziasztok !

Újra itt vagyok az IBCC után egy összegző beszámolóval !!

Kezdem az elején. Nagy reményekkel teli vágtunk neki ennek a nem mindennapi a világ talán legnagyobb pontyfogó kupájának, ahol bátran ki lehet jelenteni azt, hogy ezen a megmérettetésen Európa, illetve a világon igen híres és a nagyérdemű előtt elismert pontyhorgászok is részt vettek, és versenyeztek !!

A regisztrációval kezdődött minden, amit a szervezők ahogy azt le írták a tájékozató email-ben, minden a lehető legnagyobb higiéniai biztonságba tartották meg és zajlott le.

Izgatottan vártuk az estét, hogy kapjunk mi is egy helyet ahol az előttünk álló 7 napot fogjuk majd horgászattal eltölteni.

Élőbe néztük a szállodai szobánkban a közvetítés…

….mi jövünk szólaltunk meg….abban a néhány másodpercben míg kihúzták a helyünket megállt az idő!!

1. B a l a t o n b o g l á r J a n k o v i c s S t r a n d

….összenéztünk hárman, jó lesz az, pont szélső hely, jó lesz….

Izgatottan vártuk a másnap hajnalt, hogy útnak induljunk Boglár felé.

Meg érkeztünk, és csak akkor tudatosult bennünk, hogy a strand bal széle a mienk. Jobbról van egy szomszéd, balról kb a következő településen Fonyódon van a másik szomszéd! -nagyon jó szinte már már kiáltva szólaltunk fel!

Gyors tábor állítás, boat check, botok összerakása és izgatottan vártuk a déli 12:00 startot.

Ahogy elkezdődött a verseny szinte látható volt , hogy a Balatont “megtámadták” a horgászok.

Helyeket kerestünk 4 botnak, tapogattunk, radaroztunk, találtunk igen ígéretes helyeket szinte az összes készségnek.

Majd jöhetett a csalizás és a behúzás!

Csaliból vittünk több ízvilágot köztük az Arielt, Elit B55+, Elit Red Cuyant, Hot Almondot, Banana Joet.

Kezdésnek mindjárt a négy botra négy különböző bojlit csaliztunk, négy féleképpen wafters bojlikkal!

Etetésnek főtt magokat, kukoricát, tigrismogyorót és bojlit használtunk.

Szinte este lett mire végeztünk.

Az első éjszaka fogtunk két darab értékelhető pontyot.

Nappal nem nagyon volt kapásunk ezért mindig próbáltunk valamit variálni, hogy hátha tudunk húzni egy két halat.  Nappal is voltak kapások, de inkább az esti, éjszakai órák adták jobban a halat.

Szépen lassan láttuk azt , hogy ebben a hideg vízben melyik ízek adják jobban a halat. Az összes készségen elkeztük lecserélni a csalikat, az Ariel-re illetve a B55+-ra.

Jó döntést hoztunk !!

Beindultak a kapások olyannyira, hogy akik közületek olvasták és látták a postokat, észrevehettétek, hogy eltűntem a verseny utolsó kb 48 órájára. Mentségemre szóljon, hogy az utolsó 48ból kb a csapat 3 órát aludt.

Utolsó előtti nappal illetve éjszaka több mint egy mázsa halat fogtunk, folyamatosan mentünk, fárasztottunk, visszahúztunk… stb

Eljött az utolsó 24 óra, nappal egy kapást tudtunk kicsikarni, de folyamatosan mentünk, csináltuk a dolgunkat, felkészültünk az éjszakára ami megint beindult. Utolsó éjszaka is tele fogtuk a lebegőket. Izgatottan vártuk a reggeli mérlegelést!

Addigra már tudtuk, hogy a szektor helyezésért illetve az összetett helyér megyünk, hogy minél előbb végezzünk!

Meglett a végeredmény több mint 200 csapatból összetett 7.hely!

A szektorban pedig 2. helyen végeztünk!

Ez egy olyan eredmény amikor igen is úgy gondolom, büszkének kell lenni rá egy ilyen rangos eseményen!

De elég a beszéd nézzétek a képeket !!