Gulya Carp Lake évadzáró kupa 2021

Sziasztok!

Október 11-15. között részt vettünk az előszállási Gulya Carp Lake-n megrendezésre kerülő versenyen, Fogarasi Dáviddal, és Halász-Balogh Adrival.
A helyhúzásnál a sors nem volt velünk kegyes, ugyanis kihúztuk a legsekélyebb pályát. Sajnos, az idei aszály és a vízhiány itt is meglátszott, hisz 70 cm-es vízben tudtunk horgászni. Ez tavasszal még jó is lett volna, de így ősszel nem kecsegtetett nagy reményekkel.
Első délután sikerült fognunk egy mérhető halat ( 8 kg feletti ), amiről kiderült, hogy a verseny első hala is, a maga 9,45 kilójával.
A verseny 5 db “nagyhalas” verseny volt.
Ezt követően, 24 óra néma csend következett, erős észak-nyugati széllel, ami az addig 14 fokos vizet tovább hűtötte.
Kedd délután megtört a jég, és sikerült egy 11,125-öst fognunk. Felcsillant a remény, de sajnos csütörtök délutánig, amikor is megállt a szél, semmi nem történt.
Csütörtök délután 3-4 óra magasságában, szélcsendes időben és napsütésben, végre elszállt az egyik bot, ami egy kerek 10 kg-os példányt eredményezett. Ez egy kis löketet adott nekünk és bíztunk benne, hogy befogjuk magunkat a versenybe. Nem tévesztettünk. Este 9 óra fele, újabb kapás. Egy 10,875-ös ponty tette nálunk tiszteletét. Ez volt a negyedik halunk.
Hajnal 2 órakor ismét akcióba lépett az egyik szerelék, amit egy 8,40-es töves kívánt meg. Végre, megvan az 5 hal is. Boldogok voltunk, hisz így már biztosan “beszálltunk” a versenybe.
Reggel 6 órakor egy szép, komótos húzásra emeltem be, aminek egy 13,8-as ponty lett az eredménye. Itt megjegyezném: -2 fok és tej köd fogadott, mikor kiléptem a sátorból. Minden lederesedett.
Összegezve: 5 halunk ( 9,45; 10; 10,875; 11,125; és 13,8 ) a 16 csapatból a 6. helyre volt elég. A választott csalijaink, az Apricot Jam, Queen Of The Sea, Hot Almond és Banana Joe voltak. Ez utóbbi adott négy halat az ötből.
Azt még tudnotok kell, hogy ezen a versenyen, csak bojlival lehetett etetni is és csalizni is. Dáviddal az első közös versenyünk volt, de nem az utolsó. Tavasszal visszavágunk!
Köszönet Daninak és Janinak a csalikért, és a belénk vetett bizalomért, és külön köszönet Dani, hogy meglátogattál minket. Jóleső érzés, hogy ilyen csapatkapitányunk van. Remélem, még idén összejön egy peca! Akik vízparton vannak, nekik görbüljön!